Facturatie en automatische incasso 2024
Zoals al eerder vermeld in de nieuwsbrief en de persoonlijke mail hebben wij ons bij de Rabobank aangesloten vanwege de behoefte aan meer flexibiliteit en meer eenvoud richting jullie als onze trouwe leden. Bij deze bank kunnen we namelijk, onder andere, gebruik maken van automatische incasso en vele andere mogelijkheden ter uitbreiding van onze doelgroep en donateurs.
Wij vragen jullie begrip maar ook om gelijk actie te ondernemen!
Op dit moment is alles in ons systeem klaar voor een automatische incasso. Belangrijk voor jullie is deze te geven en het invullen van je gegevens van onder andere IBAN en BIC (deze volgt automatisch). Dit is voor ons belangrijk om de volgende administratieve stap te kunnen maken. Na deze stap zullen we dan overgaan tot incasso en voor degenen die dit niet willen het versturen van facturen. Dat is dit jaar dus later dan je van ons gewend bent. Om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen vragen wij u om gelijk actie te nemen op de mail (of herinnering).
Geen verhoging ledenbijdrage bij automatische incasso
Door inflatie en prijsstijgingen hebben mensen hogere kosten. We hebben besloten om meer te kijken naar efficiency in plaats van onze contributie te verhogen voor degene die straks via automatische afschrijvingen gaan betalen. Voor deze groep (de A: Oudervereniging) blijft de bijdrage € 35,00 (of voor een groot aantal van jullie de extra's die we van jullie jaarlijks mogen ontvangen, waarvoor nogmaals dank!)
Voor de leden die niet via automatische incasso betalen moeten we 5 euro administratiekosten in rekening gaan brengen en wordt de bijdrage € 40,00 Dank vast!
Het maakt het voor ons als vrijwilligers een stuk makkelijker en sneller.
Vragen? Neem dan a.u.b. even contact met ons op!
Met vriendelijke groet,
Team Stichting Steun 22Q11