
De A1 reclamemastvalt op de positie van het scherm en de hoge resolutie van het beeld. Het scherm staat op slechts 10 meter van de vangrail en op 4 meter hoog. De voorbijgangers zien het scherm echt in close up. Én haarscherp dankzij de speciale hoge resolutie LED schermen.
OOHA Media heeft toegezegd Stichting Steun 22Q11 als stopper te gebruiken op haar nieuwe digitale reclamescherm. Uiteraard zijn wij ontzettend blij met onze nieuwe sponsor en gaan wij aan de slag om 22Q11DS zo duidelijk mogelijk naar voren te laten komen. Wordt vervolgd...

Daarnaast is er aandacht voor de awareness week welke plaats zal vinden van 16 november tot 22 november (22-11, zoals het syndroom)
Klik hier op de link voor het hele artikel. Het artikel is ook te vinden op de facebookpagina van Stichting Steun 22Q11.

LINDA. NIEUWS heeft een artikel geplaatst online over 22Q11DS. Hierin verteld onze vrijwilligster Linda Breusers over haar zoon Stef en waarom de aandacht voor 22Q11 zo belangrijk is.
Daarnaast is er aandacht voor de awareness week welke plaats zal vinden van 16 november tot 22 november (22-11, zoals het syndroom)
Klik hier op de link voor het hele artikel. Het artikel is ook te vinden op de facebookpagina van Stichting Steun 22Q11.
De website van het WKZ en de pagina voor het 22Q11DS. Wij hebben deze link onder onze externe links toegevoegd.
