22Q at the ZOO 2019 - AVIFAUNA kleurde oranje
Wat een prachtige opkomst. 180 mensen hadden zich opgegeven voor de 4de editie van 22Q at the Zoo van Stichting Steun 22Q11 in Nederland. Wat was het een geslaagde dag. Een dag waarin we samen 1 waren met de rest van de wereld waar 22Q at the ZOO een paar uur eerder van start ging in Australië / New Zeeland. Overal ter wereld verschenen mensen in gekleurde shirts in dierentuinen om de aandacht te vragen voor het 22Q11 syndroom maar daarnaast ook een gezamenlijke dag te beleven met lotgenoten.
Awareness voor het op 1na meest voorkomende syndroom: het 22Q11 syndroom. Onze dag was geslaagd. Vrolijke gezichten, herkenbaarheid, verbondenheid en waar nodig vertelde ouders aan wild vreemde over de betekenis van het shirt.
Op naar de 6de editie. Dank allemaal voor jullie aanwezigheid want zonder jullie geen 22Q at the ZOO.
Met trots laten wij weten dat John van Zweden zich aan onze Stichting Steun 22Q11 wil binden en onze nieuwe ambassadeur is geworden.
Na een bijzonder gesprek bij John van Zweden in Den Haag gaan wij gezamenlijk voor een mooie samenwerking. Meer bekendheid voor het 22q11 syndroom, steun voor ons sportcampagne “Omdat sporten niet vanzelfsprekend is” en ons nieuwe project.
Uiteraard horen jullie op korte termijn meer over al onze nieuwe plannen.

Ze KNALLEN je tegemoet! De digitale masten van OOHA media. Wij maken er deze week gebruik van om te laten zien dat onze documentaire "Over leven met 22Q11" gelanceerd is op YOU TUBE. Op ons eigen kanaal van Stichting Steun 22Q11.
Heb jij de masten al gezien? Je al afgevraagd wat 22Q11 is? We vragen hiermee aandacht voor de documentaire maar ook voor het 22Q11 syndroom. Nog teveel mensen hebben er nog nooit van gehoord. Maar 1:2000 mensen treft het. Onbekend en onbegrepen.
Ons grote plan was oorspronkelijk een uitzending op TV. Er zijn 4 personen anderhalf jaar lang gevolgd in hun dagelijks leven. Uren filmen gemonteerd naar 52 minuten bijzonder materiaal en een oprecht, intense en intieme kijk in het leven van deze mensen met 22Q11.
Ons DOEL: de Nederlandse TV. Maar geen omroep wilde meewerken. Een GRATIS aangeboden DOCUMENTAIRE. Prachtig. Zonde om te laten liggen op de schap. Dus uiteindelijk nu op YOU TUBE. Voor iedereen te zien. Want dat is wat we willen: EEN GROOT BEREIK. We willen aandacht voor 22Q11. Daarnaast hebben we de documentaire van Engelse ondertiteling voorzien zodat ook de mensen in het buitenland kunnen kijken naar dit prachtige verhaal.
We ondersteunen de documentaire nu een week lang met deze digitale reclame, een awareness week en volop aandacht op social media. We geven niet op. Blijven KNALLEN net zoals de digitale schermen dat doen en voor 1 keer hoop ik een week lang op de A1 bij Hoevelaken, A2 bij Vianen, A12 Zoetermeer, de A15 Hardinxveld en de A73 Venray op URENLANGE FILE.
Kim
